Arvot asiakkaille

Yhden kanavan kautta asiakkaalle kokonaisratkaisu

Asiakkaan on usein vaikea löytää ratkaisua, jossa tarvitaan monen toimijan palveluita. Me Repovesikeskuksessa toimimme tiimissä siten, että asiakkaalle riittää yksi kontakti. Keskustelemme asiakkaan tarpeesta, koska meidän tehtävämme on löytää paras ratkaisu asiakkaallemme

Ostaminen tapahtuu asiakkaan haluamalla tavalla, online, sähköposti, palveluna puhelimitse tai jopa tavaten livenä tai nettipalaverissa.

Yksi kontakti riittää!

Tiimityötä

Yhdessä on hauskaa

Luontopoluilla

Suunnittelemme päivän yhdessä

Vastuullinen toiminta asiakkaan kanssa

Turvallisuus

Tarkistamme aina ennen retkeä odotettavissa olevan säätilan. Tarpeen mukaan teemme asiakkaan kanssa ratkaisuja etukäteen, siirrämme ajankohtaa tai muutamme muuten retken kulkua turvalliseksi ja toteutuskelpoiseksi.

Liikkumisrajoitukset huomioimme jo ennen retkeä tapahtuman suunnitteluvaiheessa.

Oppaan tai melontaohjaajan ollessa mukana retkellä, käymme lähtöhetkellä läpi turvallisuuteen liittyviä asioita. Oppailla on koulutetut ensiaputaidot sekä mukana EA välineitä.

Opastaminen ja neuvonta

Kanoottien vuokraajille sekä jättikanoottimelojille opastamme välineiden käytön. Jokainen saa ohjeet turvalliseen tapaan astua kanoottiin, kajakkiin tai SUP-laudalle sekä poistua siitä. Melojamme saavat myös hyvät ohjeet alueesta ja kartat mukaan. Kartoista löytyy ohjeet sekä yhteystiedot mahdolliseen avun tarpeeseen.

Luottamuksellisuus

Erityisesti yritysasiakkaiden ja ryhmien kanssa toimiessamme tietoomme voi tulla luottamuksellisia asioita. Luonnollisesti asiat pysyvät luottamuksellisina.

Saman tyyppinen asia on kuvaus ja valokuvat. Me emme julkaise mitään kuvia, joissa näkyy tunnistettavia henkilöitä, ilman heidän lupaa.

Oppaan johdolla

Opas neuvoo ja kertoo tarinoita

Ruoka-aineallergiat

Ruoka-aineallergiat ovat lisääntyneet ja monipuolistuneet. Yleisimpiä kohtaamiamme asioita ovat laktoosittomuus ja gluteenittomuus. Repovesikeskuksen toiminnassa meillä onkin perusratkaisuna laktoosittomuus, mutta muutkin asiat huomioidaan.

Ryhmä- ja eväsretkille osallistujilta kysymme aina ennen retkeä mahdolliset ruoka-aineallergiat. Keittiömme on jo rutinoitunut näissä asioissa.

Turvallista ruokailua

Huomioimme ruoka-aineallergiat

Arvot repovesikeskus tiimissä

Auttaminen

Repovesikeskuksen toimijat tekevät yhteistyötä niin, että autamme asiakasta löytämään kaipaamansa palvelut helposti.

Repovesikeskustiimissä autamme jäseniä parantamaan palveluitaan ja löytämään vastuullisia ratkaisuja toimintaansa.

Luottamuksellisuus

Repovesikeskuksessa on mistä tahansa asiasta turvallista keskustella ryhmässä. Kaikki keskustelut ja esiin tulleet tiedot ovat vain jäsenille, eikä niitä kerrota ulkopuolisille muutoin kuin sovitusti.

Repovesikeskuksen julkistaminen

Perustajat Helsingin messukeskuksessa

Avoimuus

Repovesikeskuksessa keskustellaan avoimesti ja tietoa jaetaan kaikille jäsenille
Sisäinen viestintä on avointa ja luottamuksellista

Rehellisyys

Jäseniltä edellytetään ehdotonta rehellisyyttä toisia ja asiakkaita kohtaan.

Kokkimme opissa

Sami Tallbergin opit menivät perille

Toiminnan laatu

Laatu

Palvelun laatu on meille kaikille tärkeää. Siksi suoritamme laaduntarkkailua ja annamme toimijoillemme rehellistä palautetta. Tätä samaa toivomme saavamme myös asiakkailtamme.

Olemme paneutuneet ohjattuun laadulliseen toimintaan. Siitä on osoituksena matkailualan Laatu1000 sertifikaattimme.

Laadun varmistamiseksi olemme myös kouluttaneet henkilökuntaa. Tämän takia mm. kaikki oppaamme ovat sertifioituja Repoveden kansallispuiston oppaita.

Lue oppaiden sertifioinnista

Repoveden oppaitamme

Metsähallituksen sertifioimat oppaat